Klopt je adres niet meer omdat je bent verhuisd? Als je afrekent met je account zullen je eerder ingevulde factuur- en verzendadressen automatisch ingevuld worden. Het is dan natuurlijk wel belangrijk dat deze correct zijn! Je kunt deze tijdens het voltooien van je bestelling aanpassen, maar als je blijvend je adres wilt veranderen zul je je gegevens moeten aanpassen in je account.

Volg onderstaande stappen om je gegevens aan te passen.

  1. Klik op mijn account rechtsboven. (Als je nog niet ingelogd bent, moet je dat eerst even doen).
  2. Kies accountgegevens om voor- en achternaam, e-mailadres en wachtwoord aan te passen.
  3. Klik op adressen, je ziet nu je factuur- en verzendadres.
  4. Klik op het blauwgekleurde bewerken om je factuur- of verzendadres aan te passen.
  5. Wanneer je je adres hebt aangepast, klik je op adres opslaan onderaan de pagina.

Je adresgegevens zijn nu aangepast.

Heb je nog vragen?

Onze klantenservice staat voor je klaar.

Vrouw die support biedt