Via online bankieren

Is de bestelling niet gelukt? Controleer dan eerst of het geld wel is afgeschreven. Is dit namelijk niet het geval, kun je de bestelling gewoon opnieuw plaatsen. Mocht je geld wel afgeschreven zijn, zou je binnen een paar minuten een bevestigingsmail moeten ontvangen. Heb je deze niet? Controleer dan eerst je spambox, het kan zijn dat onze mail daar is beland.

Zijn er al een aantal uren verstreken en heb je nog niks ontvangen, ook niet in je spam? Twijfel dan niet om contact met ons op te nemen zodat je zeker weet dat je order ontvangen is!

Via Paypal

Betaling via PayPal kan geweigerd worden door veiligheidsredenen, bijvoorbeeld door een onbetrouwbare openbare wifi. Controleer of je alle gegevens goed hebt ingevuld. Het kan namelijk liggen aan het verkeerd invullen van de vervaldatum of CVC van de creditcard.

Mocht je er niet uit komen, neem contact op en laat ons helpen.

Heb je nog vragen?

Onze klantenservice staat voor je klaar.

Vrouw die support biedt