Heb je na contact met onze klantenservice nog een klacht? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij je om telefonisch contact met ons op te nemen via 085 06 56 933 (lokaal tarief), of een e-mail te sturen naar ons via dit formulier.

Uiteraard is er ook de mogelijkheid om je klacht schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht, vragen wij je vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden:

  • Je volledige naam
  • Adresgegevens
  • Bestelnummer of klantnummer

Je kunt je klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:
DCW Health Products B.V.
T.a.v. Klantenservice
Daltonstraat 65
3316 GD Dordrecht

Zodra je klacht is ontvangen, sturen we je een ontvangstbevestiging. Je ontvangt binnen 7 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of via de e-mail een reactie.

Vind je dat je klacht niet naar behoren is behandeld, dan kun je contact opnemen via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit is een platform dat door de EU is opgezet voor alle consumenten binnen heel Europa.

 

Heb je nog vragen?

Onze klantenservice staat voor je klaar.

Vrouw die support biedt